METALLIC NAILS AND CHAMELEON

Hejka! Ostatnio powstał nowy hit na paznokcie metaliczne, które strasznie mi się podobają dlatego też takie mam! Ponieważ, że moja mama jest manikiurzystką już drugi raz zrobiła mi takie. Moje zdjęcia paznokci możecie zobaczyć na końcu tego posta. Pewnie się zastanawiacie jak możliwe jest zrobienie czegoś takiego otóż jest to pyłek, który rozprowadza się po hybrydzie. Moja mama używa takich z indigo gorąco polecam ich zakup jeśli sami się zdecydujecie na takie paznokcie.
Na co niektórych zdjęciach jest tak zwany efekt chameleon :)






8 komentarzy:

  1. Ale piękne, bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybys robiła paznokcie to takie polecam, pięknie to wygląda na żywo i odbijają się w swietle :)

      Usuń
  2. Podoba mi się taki efekt:) chętnie bym sobie coś takiego zrobiła, szczególnie te zielone odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam galaxy i lustro! Bombowe efekty :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Efekt cameleom mega :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Sara Czarnecka , Blogger