Fringe and red nikes

Urocza pogoda, lekki zimny wiatr wiejący w twarz. Delikatne promienie słońca, idealnie. Na taką pogodę ubrałam ramoneskę a na nią kamizelkę z przepięknymi frędzlami. Do tego bluzkę w stylu boho oraz mały plecaczek. Zwykłe spodnie z dziurami nad kolanami i abstrakcyjne wygodne czerwone nike :)















                    Buty Nike    Spodnie Cropp     Bluzka Cropp    Kurtka House Plecak H&M Okulary Sin Say



                                                                   Foto By Nagrodzka Art
                                                          Klik

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, prosta stylizacja! Masz piękne nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest bardzo prosta. Jednak ma swój urok. Wszystko jest idealnie dopasowane.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerosc w blogowaniu jest bardzo ważna, dziękuje :D

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Urzekł mnie ten plecaczek oraz kurtka.
    PS. Śliczny wygląd bloga :)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ramoneska ! bardzo podobają mi się z frędzlami te kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się ta stylizacja :) buty świetnie ożywiają całość ! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja, klasyczna jednak z pazurem! Uwielbiam ramoneski, jednak takiej jeszcze nigdzie nie widziałam <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz, podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty sprawdziły się tutaj idealnie, baardzo fajny luźny zestawik:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie to wygląda, jestem zachwycona tym lookiem <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja.Bardzo podobają mi się jeansy z dziurami, ale u mnie -11'C, więc muszą poleżeć jeszcze w szafie :P Super post, pozdrawiam! :)
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Sara Czarnecka , Blogger