MY PINK SOCKS WITH MISS WORLD

Tydzień temu miałam kolejną sesje na bloga, tym razem mam związane a raczej splecione włosy w kłosa. Na ogół chodzę w rozpuszczonych włosach ze względu na moje odstające uszy.
Tego dnia kiedy z Alicją Nagrodzką robiłam zdjęcia było słonecznie lecz chłodno,kurtka którą mam na sobie nie była planowana jako część do stylizacji ale nie wytrzymałabym bez niej a kurtka w której miały być zdjęcia nie pasowała jednak więc zmieniłam dlatego wybaczcie bo już w niej mam inne zdjęcia:(
















                                           SKARPETKI LOCAL HEROES KOSZULKA BERSKA KURTKA TOP SHOP

12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia:) bardzo fajna, letnia stylizacja:) aż zatęskniłam za wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne zdjęcia i śliczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia jak i ich klikam bardzo do mnie przemawiają! :) kawał dobrej roboty.
    Stylizacja choć chyba nie w moim guście - również robi wrazenie. Wszystko idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka inna, lecz ładna stylizacja. Zdjęcia profesjonalnie zrobione, aż miło patrzeć :)
    http://shelves-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :)
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, Local Heroes! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba miejsce wykonania zdjęcie ale i zdjęcia są genialne!
    Super stylizacja :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia oraz stylizacja! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Sara Czarnecka , Blogger