MIRANDA KERR

                                

                  Większość ludzi uważa że modelki zarabiają twarzą, ciałem, prawda? 
         Jeśli Ty również tak uważasz to się naprawdę mylisz. Modeling jest trudną pracą
tak samo jak np; Lekarz, adwokat, drwal (?) Te poszczególne wymienione zawody są wykonywane
wiedzą i pracą fizyczną. Modelki posiadają mnóstwo wiedzy oczywiście nie mam na myśli takiej jak  ile jest 2+2 ... Jest to wiedza taka jak przeróżne kultury, obce języki, nowe smaki kulinarne. Jednym
słowem jest to wiedza świata, przynajmniej ja tak to odbieram. 
                  Stanie na szpilkach i pozowanie przez parę godzin również  nie jest łatwe. Nie jedna z nas
nie wytrzymałaby tyle czasu przed obiektywem nie licząc już nerwów, które wtedy uczestniczą.
                  Chcę wam teraz napisać o mojej ulubionej modelce Mirandzie Kerr, którą jeszcze bardziej pokochałam po tym jak wydała swoją autorską książkę. Jest to 32 latka matka i żona, która zaczęła swoją karierę wieku 14 lat gdy wygrała konkurs młodzieżowy Dolly. Jeśli chcecie dowiedzieć się 
czegoś więcej o niej to polecam przeczytać książkę " Doceń Siebie" którą sama napisała jak już wspominałam wcześniej.
                    Bardzo mnie jeszcze w Mirandzie fascynuje to, że jest jeszcze lepszą mamą niż modelką 
                             dlatego poniższe zdjęcia wybrałam specjalnie z jej synkiem Flynnem.









 
                                                                                                                   
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Sara Czarnecka , Blogger