Inspiracje prosto z serca







"Inspiracja to styl życia"

Każdy z nas czerpie z czegoś inspiracje, w zależności co nas interesuje, czym się zajmujemy, jakie jest nasze hobby. Otóż inspiracja to nie jest jedynie słowo, określenie, dla mnie znaczy to o wiele więcej. 
Mnie inspirują paznokcie, jest to coś co lubie, co z chęcią pokazuje i fotografuję. 
Makijaż jest czymś pięknym, czymś w czym czujemy się dobrze. 
Charakterem są książki, to one robią z nas ludzi.
Lustro, nasze odbicie, motywujące do działania.

Jeśli nawet kamyk może być inspiracją, więc czy my też nią jesteśmy? 

 To ludzie tworzą inspirację, my nią jesteśmy, każdy z nas, duży, mały, szczupły, otyły, łysy czy piegowaty człowiek. Po prostu CZŁOWIEK. Ludzie szukają pomysłu na siebie, na swoją przyszłość, nie wszystkim się udaje znaleźć głos swojego serca, nie każdy chce je wysłuchać. Zazwyczaj ludzie idą na łatwiznę, chcą zostać lekarzem ale kolejne 6 lat ciężkiej nauki ich przeraża, więc idą do zawodówki i kończą na kasie w warzywniaku. Oczywiście ja takimi ludźmi nie gardzę i ich nie oceniam. Osobiście uważam, że jestem osobą kreatywną i bez planu na życie nie odnalazłabym się teraz, gdybym nie miała planów, to tak jakby nie miała przyszłości.




















1 komentarz:

  1. Pięknie to opisałaś .Ja odkąd odkryłam Tumbrla , nie wyobrażam sobie dnia bez jakiejkolwiek inspiracji , fotografii w takim stylu jaki mnie interesuję :)

    http://dresschicc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Sara Czarnecka , Blogger