STYLE HUNTER

1-2 kwietnia odbył się w Galerii Kaskada Polfash Bramee na które przyjechała Jessica Mercedes, Areta Szpura oraz Ewelina Gralak z Local Heroes. 
Pojawiły się takie marki jak :



W tym roku znowu miałam okazję wygrać Style Hunter, moja stylizacja ponownie przypadła do gustu Jessice. Na dole zobaczycie również zwycięzców wybranych przez Arete i Ewelinę. Jeśli chcecie się dowiedzieć na czym polegają te targi mody możecie zobaczyć zeszłoroczny post, link macie na dole





  
































7 komentarzy:

  1. za Jessicą nie przepadam, super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na te same targi czekam w Gdańsku ;) jestem bardzo Ciekawa jak wypadną u Nas ;).
    Co do stylizacji tylko jedna wpadła mi w oko. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są wspaniałe ,a pierwszy raz słyszę o czymś takim :) Gratuluję Ci ,że udało się wygrać ♥

    http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczere gratulacje, bardzo fajne miejskie stylizacje. Uwielbiam aktualną modę, jest mocno rockowa, a mi w to graj :)


    VamppiV - blog o modzie dla kobiet

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, u mnie w Rzeszowie była Jessica ale niestety nie mogłam wtedy :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Sara Czarnecka , Blogger