ROSSMANN -49%


Każda kobieta cały rok czeka na przeceny w Rossmannie aby swoje ulubione kosmetyki kupić 49% taniej. Ja tym razem kupiłam rzeczy, których jeszcze nie używałam. Są to głównie tanie kosmetyki, ponieważ postanowiłam zobaczyć jak się one sprawdzą.




   Pierwszym produktem są dwie palety cieni z Eveline, ogólnie obydwie mają słabą pigmentacje ale po nałożeniu najpierw korektora na oczy a potem cieni to makijaż oraz kolor utrzymują się długo.





Podkład z Rimmel jest bardzo fajny w nakładaniu, łatwo się rozprowadza i zakrywa niedoskonałości cery więc jak najbardziej polecam.



Konturówki z wibo akurat uwielbiam, są bardzo trwałe można w nich chodzić przez cały dzień. Do utrwalenia kupiłam również pomadkę z Lovely, która ładnie się rozprowadza.


Kolejne konturówki są z Lovely, obydwie przypominają te z wibo również są miękkie w rozprowadzaniu.



Tusz do rzęs z Maybelline jest moim ulubionym tuszem, pięknie podkręca i pogrubia rzęsy. 
Jest wart polecenia.


I to tyle z rzeczy, które kupiłam.
W komentarzach piszcie co wy kupiłyście i co polecacie a co nie :)


8 komentarzy:

  1. Nie przepadam za drogeryjnymi kosmetykami, dlatego na promocji kupiłam tylko paletkę rozświetlaczy z wibo, bo była bardzo polecana. :)
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie przepadam za produktami Eveline. Kiedyś bardzo mnie uczuliły i teraz wystrzegam się ich jak ognia. Pomadki WIBO to cudo. Mam million dollars lips i bardzo sobie chwalę <3

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie cieszy jak promocje w Rossmanie. Wpadnij do mnie https://florydauchwyconechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię tę poczwórne cienie z Eveline 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Też skorzystałam z tej promocji, świetne są te produkty co wybrałaś. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. te promocje są super! mimo tłumów w sklepie bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie skorzystałam z promocji :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Sara Czarnecka , Blogger